Pro média

1. 9. 2021

Naděje, povzbuzování, napětí, oslavy a ty nejlepší chvíle před, během a po sportovním zážitku – to je to, po čem teď fanoušci touží více než kdy jindy. Heineken® chce milovníkům sportu nabídnout více špičkových výkonů, kterým mohou fandit, a oznamuje proto nová partnerství s ženskou Ligou mistrů UEFA, Mistrovstvím Evropy ve fotbale žen 2022 a 2025 W Series, mezinárodním šampionátem v ženských závodech jednosedadlových automobilů.

Fanoušci se mohou těšit na prvotřídní výkony doprovázené exkluzivními DJ vystoupeními, která doplní akcí a emocemi nabitá sportovní klání. Pro Heineken® jde o novou kapitolu v naplňování závazku vůči sportovním nadšencům, která navazuje na prosperující partnerství v rámci fotbalu a motoristického sportu.

 

Bram Westenbrink, globální šéf značky Heineken®, říká:

„Jsme odhodláni přinášet skvělé společné okamžiky spotřebitelům po celém světě. Naše sponzorské projekty jsou zábavnou platformou, díky níž můžeme navázat kontakt s fanoušky skrze emoce, a umocnit tím jejich zážitky. Rozšířením partnerství v oblasti fotbalu a motoristického sportu o sérii W, ženskou Ligu mistrů UEFA a ženské EURO 2022 a 2025 nabídneme všem ještě více zážitků.“

Julia George, manažerka globálního sponzoringu Heineken®, uvádí:

„Díky několikaletým smlouvám s W Series, UEFA Women’s Champions League a UEFA Women’s EURO 2022 a 2025 budeme moci podpořit mezi fanoušky oblíbené sporty tak, aby si je užili na opravdu světové úrovni.  Víme, že fanouškovská vášeň není dána pohlavím, ale láskou ke sportu a vrcholovým sportovcům. Jsme proto hrdí na to, že můžeme oznámit rozšíření našich partnerství v oblasti fotbalu a motoristického sportu.“

Nadine Kessler, šéfka ženského fotbalu v UEFA, komentuje:

„Velmi nás těší, že můžeme naši 25letou spolupráci s Heineken® rozšířit o Ligu mistrů UEFA žen a UEFA Women’s EURO 2022 a 2025. Svědčí to o tom, že značka Heineken® i nadále podporuje evropský fotbal – ženský i mužský – a fanoušky, hráče i trenéry, díky nimž jsou tyto turnaje tak výjimečné.“

Catherine Bond-Muir, generální ředitelka W Series, říká:

„Toto partnerství představuje pro W Series další krok vpřed a pomáhá poslání dlouhodobě podporovat automobilové závodnice. Závazek značky Heineken® ukazuje, jak se W Series posouvá a jak se skrze výjimečné zážitky zlepšuje vnímání závodění ze strany sportovních nadšenců. Jsme si vědomi toho, jakou ohromnou podporu značka Heineken® propojením se závodními fanoušky po celém světě přináší, a jsme rádi, že jí na této cestě můžeme být partnerem.“

 

Heineken_0.0_UEFA_W_Series_partnership.jpg

 

Partnerství značky Heineken® s ženským turnajem UEFA bude pokračovat až do konce sezóny 2024/25. Nabídne příležitosti v oblasti prodeje vstupenek, pohostinství, brandingu i digitální aktivace pro fanoušky, včetně soutěže „Heineken Goal of the Round“, podobně jako aktivace pro fanoušky přímo na stadionu, jako je například „Heineken Best Seat in the House“.

Dlouhodobá smlouva mezi společností Heineken® a W Series zviditelní tuto prémiovou značku na závodních okruzích, stejně jako pivo Heineken® 0.0, digitální aktivaci „Heineken Star of the Track“, pokračující podporu zodpovědné konzumace v rámci projektu „When You Drive Never Drink“ a samozřejmě zážitky pro fanoušky u trati v průběhu celé sezóny. Rok 2021 je pro W Series, která odstartovala před třemi lety, důležitým. Poprvé v historii se šampionát připojí k osmi závodům Grand Prix Formule 1 v průběhu celé sezóny, a poskytne tak příznivcům motoristického sportu příležitost sledovat závody nejlepších světových jezdkyň.

Oznámení nových sponzorů oslavuje krátký film, v němž vystupují ambasadoři značky Heineken® Thierry Henry a David Coulthard spolu s Pernille Harder, Melanií Leupolz, Jamie Chadwick a Naomi Schiff. Film zachycuje kouzlo, drama a vzrušení sportovních okamžiků, kvůli kterým fanoušky sport tolik přitahuje.

Celý krátkometrážní film si můžete pustit zde: LINK

Kdy jste se narodil/a?