Pro média
Krušovice mění claim. Dočasně
Krušovice, 16. dubna 2020 - Marketingová komunikace v době koronavirové krize mění zažitá pravidla. Své o tom ví také značka Krušovice, která ve spolupráci s reklamní agenturou ISOBAR připravila nový televizní spot. Reagují na současnou situaci ve společnosti, která vychází z bezpečnostních opatření v boji s nemocí COVID-19.
Uzavření hospod, domácí karanténa a nemožnost reálného sociálního kontaktu
radikálně poznamenala život značky i jejich spotřebitelů. Krušovice se obrací na své
příznivce s poselstvím, že společně zvládneme cokoliv. Také proto došlo k dočasné
změně claimu Tvoje království na Naše království.
Je to doba, která prověřuje charaktery. A právě královský charakter je dnes potřeba víc než
kdykoli dřív. „Češi v těžkých časech ukázali, jak se umí semknout, navzájem si pomáhat a
povzbudit se. Tímto projektem chceme dát šanci všem, kteří si udrželi optimismus, stát se
viditelnou součástí tohoto příběhu. Navíc jsem toho názoru, že příběhy reálných lidí jsou
lidem blíže, než využití celebrit, influencerů nebo zaměstnanců,“ říká Jiří Coufal, Senior
manažer značky Krušovice.
Závěrečný frame spotu vyzývá diváky ke spoluúčasti. Každý se může stát součástí příběhu a
ukázat, jak kraluje z domova. Stačí sdílet svůj příspěvek s #nasekralovstvi a třeba se právě
ten objeví v další aktualizaci televizního spotu. Kampaň poběží až do 10. května 2020.
„Kromě role v televizním spotu dostanou vybraní také karton krušovické dvanáctky, aby byla
aktivita s ústřední myšlenkou ,Kraluj z domova‘ ještě více podpořena,“ dodává manažerka
značky, Ivana Nová.
Na výrobě spotu spolupracovala i společnost BISTRO SOCIAL, která na sociálních sítích
vyzvala příznivce Krušovic, aby se podělili o své zážitky a zkušenosti z nelehké doby. Výzva
byla kladně přijata a o reakce nebyla nouze. Příspěvky uživatelů se staly nejdůležitější
součástí spotu.
Spot vznikl v rekordně krátkém čase a vyžadoval nestandardní přístup od všech
zainteresovaných stran. Vše se řešilo online nebo po telefonu. Komentáře byly
zapracovávány takřka okamžitě. Závěrečný sprint proběhl přes velikonoční svátky. Obrazová
část vznikla in house u jednotlivých zaměstnanců ISOBARU a zvuková část ve spolupráci se
zvukovým studiem NAPA Records. Emotivní voiceover namluvil jako vždy skvělý Libor Hruška, tradiční krušovický hlas. Mediální zastřešení celé kampaně zajistila ageDalší podrobnosti najdete na facebookové stránce značky.
Kontakt pro média:
Dita Vašíčková
Communication and Sustainability Manager
HEINEKEN Česká republika
+420 774 607 553
dita.vasickova@heineken.com