Pro média
Novou marketingovou ředitelkou HEINEKEN ČR se stává Martina Ježdíková
Novou marketingovou ředitelkou HEINEKEN Česká republika se od října 2022 stává Martina Ježdíková. Ta střídá na pozici dosavadní ředitelku marketingu Agnieszku Gorecki, která působí od května v centrále společnosti v Amsterodamu. Martina do Česka přichází z Malajsie, kde poslední tři roky působila na pozici Marketing Director ve společnosti Kimberley-Clark.
Martina Ježdíková se stává součástí nejvyššího vedení společnosti a členkou představenstva společnosti HEINEKEN ČR. Spolu s management týmem bude nadále posilovat pozici HEINEKENU v České republice s cílem stát se silnou dvojkou na českém pivním trhu. Její prioritou budou především inovace strategických značek, kreativní komunikace, která si získá srdce Čechů. Zároveň bude také pokračovat v posilování schopností a výkonnosti marketingového týmu, a současně se zaměří i na nová, aktuální témata, jako je dlouhodobě udržitelný růst a společenská odpovědnost v rámci globální strategie EVERGREEN v České republice.
Martina přichází do HEINEKEN ČR ze společnosti Kimberley-Clark, kde působila téměř 20 let na různých lokálních a regionálních pozicích v Evropě, Africe a na Středním východě i v Asii. Svou kariéru započala jako Associate Brand Manager produktů péče pro děti a ženy v České republice a na Slovensku. V roce 2006 se posunula do Velké Británie, kde se během 9 let vypracovala z pozice European Brand Managera až na Senior Marketing Managera pro celou Evropu, Střední východ a Afriku. V roce 2015 přijala jako první žena nabídku na pozici Marketing Director pro Střední východ a severní Afriku, ze které řídila marketing a tržby pro oblast 14 zemí. Do Prahy se Martina vrací z Malajsie, kde působila poslední tři roky jako Marketing Director. V Malajsii Martina dokázala zvrátit vývoj všech kategorií, kdy všechny svěřené značky v jejím portfoliu dlouhodobě rostou v tržním podílu a díky jejím výsledkům dosahuje pobočka v Malajsii historicky nejlepších výsledků ve svém hospodaření.
Martina studovala Management a marketing ve sportu na Univerzitě Karlově v Praze. Mimo marketing se věnuje leadershipu, je certifikovanou koučkou a soustředí se na rozvoj svého týmu. Ve svém volném čase Martina miluje triatlon, angažuje se v charitativních činnostech a se svou rodinou ráda cestuje.