Pro média
Krušovice, 25. března – Pivovar Krušovice v těchto dnech intenzivně připravuje své provozovny na možné znovuotevření. Aby se jim podařilo náročnou situaci zvládnout co nejlépe, chystá se jim poslat finanční podporu 13 milionů korun na investice. Připravuje také pivní novinku, od které si slibuje zvýšení zájmu štamgastů.
Restaurace a hospody nadějně vyhlížejí termín, kdy budou moci opět otevřít a dostat se z červených čísel. Uvítají při tom každou pomoc, třeba od pivovarů, od nichž pivo odebírají. Například středočeský pivovar Krušovice se rozhodl svým hospodám pomoci finančně. „Vyhradili jsme pro ně přes 13 milionů korun. Provozovatelé je mohou využít třeba k rekonstrukci lokálu, nákupu nového vybavení nebo na splacení dluhů, které jim v důsledku koronavirové krize vznikly. Dalších 8 milionů poputuje převážně na reklamní podporu hospod,“ vypočítává obchodní ředitel pro on-trade ze společnosti Heineken Pavel Slavík.
Aby zájem u pivařů ještě více povzbudil, chystá pro ně krušovický pivovar v blízké době úplnou novinku. „Ačkoliv jsou hospody a restaurace aktuálně zavřené, stále nasloucháme našim štamgastům a snažíme se vyhovět jejich přáním. Zatím je to však tajemství. Více informací k novince se od nás dozvědí ve správný čas,“ upozorňuje Michal Rouč.
Pomoc od celé skupiny
Restaurace a hospody podpoří nejen pivovar Krušovice, ale také skupina Heineken, pod níž spadá. Během tohoto roku získají od třetí největší pivovarnické skupiny její hospody dohromady 106 milionů korun. Na podporu hospod reklamními prostředky pak bylo vyhrazeno v součtu 63 milionů korun.
Mezi další formy pomoci, do nichž se pivovary Heinekenu zapojují, patří aktivita na sociálních sítích. Ve speciálních skupinách na Facebooku tam spotřebitele a pivní fanoušky pravidelně informují, kde funguje prodejní okno, a vybízí je k nákupu u své oblíbené hospody. Pro pomyslné překlenovací období využívají hospody a restaurace také úpravy smluvních vztahů, kterými se provoz v daném restauračním prostoru řídí. Nejčastěji se jedná o snížení či pozastavení nájemného anebo odkládání splatnosti plateb, které se s provozováním hospody pojí.
Heineken a jeho značky budou tento rok nadále pokračovat v podnikání některých podpůrných kroků, s nimiž započaly loni. „Napříč skupinou dál zdarma zapůjčujeme hospodským nejrůznější provozní vybavení, třeba výčepy, či je podporujeme při zajištění PET láhví pro okénkový prodej. Pokud provozovatelé potřebují, poradíme jim mimo jiné s údržbou zakonzervované provozovny. Pravidelně je informujeme o všech důležitých změnách plynoucích z rozhodnutí vlády, které dopadají na jejich byznys. Individuálně s nimi řešíme kompenzaci prošlého piva a jeho náhradu,“ dodává Pavel Slavík.