Pro média
Praha, 19. května 2021 – Pivovar Starobrno letos navazuje na úspěšnou kampaň z loňského roku „O dobré věci stojí za to se rozdělit“ na podporu svého ležáku Starobrno Medium. Nejoblíbenější jedenáctku z portfolia pivovaru všichni velmi dobře znají v Brně i na jižní Moravě, nyní znova cílí na pivaře v celé České republice. Starobrno dále spouští vůbec první celonárodní spotřebitelskou soutěž o velmi atraktivní ceny včetně projektorů k promítání filmů s příslušenstvím a spoustou pivních cen.
Cílem celonárodní komunikace je dostat značku do povědomí nejen v domácím regionu, ale i na národní úrovni. „Typickou moravskou pohostinnost, soudržnost i specifický humor se tak pokoušíme přenést za hranice regionu a naše skvělé pivo představit konzumentům z celého Česka. Komunikace odstartovala sousedskou kampaní v roce 2020 a pokračujeme v ní i letos,“ uvedla manažerka značky Starobrno Barbora Celnarová. „Provázání kampaně s tématem sousedství stále považujeme za aktuální. Na smysluplnost tohoto zaměření poukazuje i výsledek našich průzkumů, podle kterých tři čtvrtiny respondentů zajdou se svým sousedem na pivo a více než polovina hodnotí své sousedské vztahy jako přátelské nebo přinejmenším dobré,“ dodává.
Spot pro zmíněnou národní spotřebitelskou soutěž byl opět v režii skvělého režiséra Jana Prušinovského. Nám už dobře známí sousedé ve spotu společně sdílejí podvečerní přátelskou atmosféru, kdy si v typicky moravské pohodě vychutnávají Starobrno Medium a při tom nastavují plátno s projektorem pro společné večerní promítání.
Právě přenosné projektory Anker Nebula jsou (společně s dalšími pivními cenami) hlavními výhrami v celonárodní spotřebitelské soutěži, která startuje 17. května a končí 4. července. Zájemci o výhru budou mít v tomto období příležitost vkládat na web Starobrna kódy, které najdou pod speciálními červenými víčky plechovek a lahví Starobrno Medium ve speciálním soutěžním designu. Po zadání kódů jsou účastníci soutěže zařazeni do pravidelných losování. Hlavní výhra se bude losovat celkem osmnáctkrát. „Moravská pohostinnost se značkou velmi úzce souvisí, a proto jsme se zaměřili na výběr a také atraktivitu cen. Projektor s projekčním balíčkem včetně promítacího plátna i dalšími nezbytnostmi a samozřejmě pivo Starobrno Medium si tak budou moct výherci vychutnat společně se svými přáteli,“ dodala Barbora Celnarová. Kromě hlavních cen Starobrno pro soutěžící připravilo celkem 392 dalších pivních výher.
Kampaň i národní soutěž podpoří televizní reklama, sociální sítě i billboardy. Spotřebitelé se o možnosti hrát o atraktivní ceny dozvědí i přímo v místech prodeje.
Veškeré informace k soutěži zájemci najdou na www.starobrno.cz.