Pro média
Vítězem iniciativy krušovického Bohéma se stala hospoda Zanzibar Ládví. Převezme si výhru v hodnotě půl milionu korun i zásobu piva
Letos na jaře spustil krušovický Bohém dobročinný projekt zaměřený na podporu tradičních českých hospod. V rámci iniciativy Ať tu po nás něco zůstane se pivovar zavázal hospodě, která od veřejnosti sesbírá největší počet hlasů, darovat půl milionu korun. Ze všech nominovaných míst po celé České republice získal nejvíce hlasů Zanzibar Ládví – oblíbený podnik na pražském sídlišti. Šek na půl milionu korun od krušovického Bohéma si převezme Václav Rendl, majitel hospody, který by výhru rád věnoval do renovace prostor.
ZRUŠENO: Tradiční Den otevřených dveří: Starobrno otevře své brány 14. září
Po konzultaci se složkami integrovaného záchranného systému jsme se rozhodli zrušit Den otevřených dveří, který se měl konat tuto sobotu 14. září v areálu pivovaru Starobrno. Už od včerejška jsme se snažili vymyslet nějaké alternativní řešení, nicméně prognózy počasí nejsou příliš optimistické. Je nám samozřejmě líto, že nemůžeme návštěvníky pozvat na akci, kterou připravujeme několik měsíců. Nicméně bezpečnost a zdraví všech je pro nás na prvním místě.
Půl milionu na renovaci hospody. Iniciativa krušovického Bohéma na pomoc českým hospodám se blíží do finále
Tradiční hospody jsou nedílnou součástí české kultury už od nepaměti, z měst i vesnic ale začínají pomalu mizet. Pivovar Krušovice se svým Bohémem proto spustil celorepublikovou iniciativu, v jejímž rámci se zavazuje některým z nich pomoci. Projekt Ať tu po nás něco zůstane se právě blíží do finále a čtenáři mohou již nyní na speciální webové stránce rozhodnout o vítězi. Hospoda, která nasbírá nejvíce hlasů, získá od krušovického pivovaru půl milionu korun.
Zlatý Bažant představil další novinku: Radler s příchutí Mango
Značka Zlatý Bažant obohatila letní sezónu zajímavou novinkou, Radlerem 0.0 % Mango, který je zcela bez alkoholu a přidaného cukru. V prodeji je v půllitrových plechovkách.
Servis kol i nealkoholické osvěžení. Projekt Heineken ČR Pijte s mírou plánuje letní pit-stopy na frekventovaných cyklostezkách
Cyklistice se v průběhu léta věnuje většina Čechů, podle průzkumu, který pro společnost HEINEKEN realizovala výzkumná agentura STEM/MARK, necelá polovina z nich nepovažuje za problém konzumaci alkoholu při vyjížďkách. Za účelem edukace o bezpečné konzumaci alkoholu vznikl pod záštitou společnosti projekt Pijte s mírou, který se v průběhu letošní sezóny objeví také na některých cyklisticky vytížených místech. Pit-stopy nabídnou cyklistům nealkoholické osvěžení, cykloservis, ale i osvětové aktivity.
Zažij pivovar(skou) jinak. Druhá pivní slavnost bude na terase Pivovarské restaurace
Letošní v pořadí druhá pivní slavnost, pořádaná pivovarem Starobrno, se uskuteční na terase Pivovarské restaurace na Mendlově náměstí 22. června od 17:00 do 22:00 hodin. Návštěvníci se jako obvykle mohou těšit na bohatý program, vstupné se neplatí.
Studující Mendelovy univerzity v Brně a vrchní sládek pivovaru Starobrno společně uvařili letní speciál
Studující Mendelovy univerzity v Brně a pivovar Starobrno poprvé v historii společně připravili limitovanou edici pivního speciálu, který ponese název Chmendel. Ochutnají ho návštěvníci Mendel festivalu, který se bude konat 20. července v opatství a jeho okolí na Mendlově náměstí. Jde o první výsledek spolupráce mezi univerzitou a pivovarem, instituce spolu v březnu letošního roku podepsaly memorandum.
Poezie na drátě: Krušovický Bohém spouští Bohémskou linku
Veršované řádky nabídne uživatelům již od 3. 6. nová kampaň krušovického Bohéma, Bohémská linka. Její součástí je speciálně naprogramovaný voicebot, který všem uživatelům, kteří vytočí telefonní číslo 295 567 555, vytvoří unikátní báseň na zadané téma. Kampaň poběží během celého měsíce června.
Desperados a Konsent se během letošního léta zasadí o to, aby se i na festivalech mohl každý cítit bezpečně
Letní festivaly jsou oblíbené zejména u mladé generace – neodmyslitelně k nim patří hudba, tanec a čas strávený s přáteli. Kromě zábavy se ale lidé na festivalech mohou setkávat také s různými druhy obtěžování, ať už jde o nechtěné dotyky nebo neochotu odejít i po vyjádření nezájmu. Podobné chování ale součástí festivalového ani nočního života být nemusí. Desperados se proto spojuje s nevládní organizací Konsent a společně na několika letních festivalech vytvoří bezpečnější zóny.
Starobrno bude ještě více pomáhat hospodám v regionu, spouští Vymazlenou Hospodu
Pivovar Starobrno chce ještě více pomáhat svým hospodám v tom, aby dokázaly zvyšovat kvalitu piva. Představuje proto nového Quality Mastera Svatopluka Vrzalu, který nastavuje pravidla kvality, školí obchodní tým a připravuje aktivity, které mají hospody pozitivně motivovat. Spouští také projekt Vymazlená Hospoda.
Pivovar Starobrno opět otevírá své brány. Letos celkem třikrát
Po loňské úspěšné premiéře konceptu Zažij pivovar jinak čekají návštěvníky i v tomto roce celkem tři pivní slavnosti. Uskuteční se vždy o sobotách: 25. května, 22. června a 14. září. Nejbližší květnová akce se bude konat ve spodní části pivovaru se vstupem z ulice Hlinky. Vstup je volný, začátek je v 16:00 hodin.
Restart kariéry po rodičovské dovolené, skloubení práce a rodiny, ale i pay gap. Ožehavá témata otevře konference Ženy zítřka
Matka, zaměstnankyně, podnikatelka, vychovatelka, hospodyně, partnerka – jedna žena, mnoho rolí. Při snaze skloubit kariéru a rodinu vyplouvá na povrch mnoho ožehavých témat, o kterých se konečně začíná pořádně mluvit. Ptáte se kde? Nezisková organizace M.arter společně s HEINEKEN ČR pořádá 24. května konferenci, která otevře témata, která nyní víc než kdy dříve hýbou českou společností. Konference o rodičovství, kariéře a rovných příležitostech nabídne praktické rady, inspirativní příběhy a networking na jednom místě. Záštitu nad konferencí převzala zmocněnkyně vlády ČR pro lidská práva Mgr. Klára Šimáčková Laurenčíková.
Krušovickým pivům se dařilo na Zlaté pivní pečeti v Litoměřicích
Hned tři piva z portfolia Královského pivovaru Krušovice bodovala na degustační soutěži Zlatá pivní pečeť, která se minulý týden konala na Výstavišti Zahrada Čech v Litoměřicích. Prestižní soutěž je součástí oblíbené pivní přehlídky International Beer Festival, kdy se letos uskutečnil jeho již 34. ročník. Ceny při slavnostním udělování v sobotu převzal ředitel pivovaru Krušovice Michal Rouč.
Ať tu po nás něco zůstane. Iniciativa krušovického Bohéma pomůže zachránit hospodu s významem pro komunitu
Tradiční hospody jsou nedílnou součástí české kultury už od nepaměti, z měst i vesnic ale začínají pomalu mizet. Znáte takovou také ve svém okolí? Pivovar Krušovice se svým Bohémem spouští celorepublikovou iniciativu, v rámci které se zavazuje některým z nich pomoci. Projekt Ať tu po nás něco zůstane má za cíl pomoci zachování kulturního dědictví, které hospody a pivovarnictví v České republice představují. Zapojit se lze přes speciální webovou stránku a nominovat svou oblíbenou hospodu může každý. Vítěz získá od pivovaru Krušovice výhru v hodnotě 500 000 Kč určenou na rekonstrukci hospody, zásobu piva a odborné poradenství.
Krušovice Hořké Nealko bodovalo na Zlatém poháru PIVEX v Brně
Nealkoholické pivo z Královského pivovaru Krušovice si dobře vedlo na prestižní degustační soutěži Zlatý pohár PIVEX 2024 v Brně. Cenu za třetí místo na slavnostním Galavečeru pivovarníků a sladovníků v Orea Congress Hotelu Brno převzal v úterý 2. dubna večer ředitel pivovaru Michal Rouč.
Zelený čtvrtek se Zeleným pivem ze Starobrna. Už devatenáctým rokem v řadě
Na Zelený čtvrtek 28. března se v celé České republice i na Slovensku začne už tradičně čepovat Zelené pivo z pivovaru Starobrno. Letos už po devatenácté. Celkem budou mít pivaři a všichni příznivci speciálu s nezvyklou barvou k dispozici 4 920 hektolitrů. Zeleným pivem si mohou připít všichni v Čechách i na Moravě, aktualizovaný seznam všech provozoven se Zeleným pivem na čepu zájemci najdou před Velikonocemi na webových stránkách www.zelenepivo.cz.
V březnu na Březňáka. Příznivci Viktora Cibicha se sejdou na hřbitově i v pivovaru
Památku přednosty stanice Viktora Cibicha, jehož podobizna zdobí etikety a pivní sklo velkobřezenských piv, se i letos chystají uctít členové Sdružení přátel piva a zaměstnanci pivovaru Velké Březno. Pietní setkání se uskuteční v sobotu 23. března na hřbitově ve Valtířově, kde je Viktor Cibich pochován.
Největším obtížím na trhu práce čelí samoživitelé, kteří se vracejí do zaměstnání po rodičovské dovolené. Pomocnou ruku jim nabízí program Restart kariéry
Samoživitelé patří k jedné z finančně nejohroženějších skupin ve společnosti. Nenahrává jim ani aktuálně nelehká ekonomická situace a současná nabídka na trhu práce. Právě pro samoživitele, kteří by se rádi kariérně posouvali, ať už na rodičovské dovolené v současnosti jsou, nebo už jim skončila, je tu program Restart kariéry. Za programem stojí pivovarnická skupina Heineken ČR a M.arter, vzdělávací a networkingová platforma pro ženy i muže na rodičovské dovolené. Program probíhá několik let a skutečně pomáhá.
Zelené pivo po devatenácté. Starobrněnští sládci začali s přípravami na letošní Velikonoce
Včera a dnes se v pivovaru Starobrno vaří již legendární Zelené pivo. Čepovat se začne tradičně na velikonoční Zelený čtvrtek, který pro letošek připadá na 28. března. Celkem budou mít pivaři a všichni příznivci speciálu s nezvyklou barvou k dispozici 4 570 hektolitrů. Na Slovensko, kde Zeleným pivem rovněž slaví příchod svátků jara, poputuje 350 hektolitrů z uvedeného množství. Letos se Zelené pivo připravuje už po devatenácté.
Když jde o dobrou věc, i konkurence může táhnout za jeden provaz. Šaty z piva vydražila nová group brand manažerka Krušovic
Unikátní róba z piva navržená Jakubem Polankou zná svého nového majitele. V aukci zvítězila nová group brand manažerka Krušovic Alice Divišová, která šaty jménem krušovické novinky Bohéma vydražila za 126 242 Kč. Celá částka poputuje na konto Centra Paraple.
Významné ekologické inovace v pivovarech Krušovice, Starobrno a Velké Březno
Společnost HEINEKEN Česká republika oznámila významné kroky směrem k ekologické udržitelnosti, které byly dosaženy v pivovarech Krušovice, Starobrno a Velké Březno. Pivovary v roce 2023 implementovaly nové technologie, které mají významný pozitivní dopad na životní prostředí, a zapadají do celkové strategie HEINEKENu. Ta směřuje k dosažení nulových emisí ve výrobě, k minimální spotřebě vody ve výrobě a k cirkularitě. Díky novým technologiím se HEINEKENu podařilo snížit emise uhlíku od roku 2018 o 10 %. Od roku 2018 se spotřeba vody v pivovarech skupiny snížila o 15 % a firma je zase o krok dál k cirkularitě obalových materiálů.
Pivovar Velké Březno letos oslavil 270. narozeniny
Opravdu předlouhou a zajímavou historií se může pochlubit pivovar Velké Březno, ležící v malebné obci stejného jména uprostřed přírody a pískovcových skal. Generace tamních sládků zde vaří pivo od roku 1753 dodnes. Používají přitom jakostní suroviny a prověřené receptury. Nahlédnout pivovarníkům pod pokličku mohou všichni zájemci při exkurzích do výrobních prostor pivovaru. V adventním čase tak přinášíme o pivovaru pár zajímavostí.
HEINEKEN jako první představuje novou e-commerce platformu pro své zákazníky
Nový elektronický systém pro vytváření objednávek mohou od prázdnin využívat zákazníci Společnosti HEINEKEN ČR, konkrétně tradičního trhu a HORECA segmentu. HEINEKEN ČR tak jako první pivovarnická společnost na českém trhu přináší svým zákazníkům možnost využít e-commerce platformu pro objednávání, správu objednávek a fakturaci na jednom místě. Systém funguje 24 hodin denně, a to jak přes webové rozhraní, tak přes mobilní aplikaci.
ČESKÉ PIVO 2023: První místo pro Krušovice Hořké Nealko
Nealkoholické pivo z Královského pivovaru Krušovice bodovalo na degustační soutěži ČESKÉ PIVO 2023, kde získalo první místo. Ceny se předávaly včera večer na slavnostním galavečeru u příležitostí Svatováclavských slavností v Praze.
Zažij pivovar jinak. Starobrno zve na poslední letní akci
Do třetice všeho dobrého! Série letních slavností v pivovaru Starobrno vyvrcholí tuto sobotu 9. září. Po komornějších akcích v červnu a červenci půjde o větší pivní slavnost s rozšířeným programem. Uskuteční se v celém dolním prostoru pivovaru a na sladovém dvoře v zadním traktu Pivovarské restaurace. Vstupné se opět neplatí, jeden „škopek“ starobrněnského piva bude stát 30 korun.
Den s Březňákem. Pivovar Velké Březno zve na návštěvu
V sobotu 2. září se otevřou brány pivovaru Velké Březno. Jako každoročně pozve všechny své příznivce na dobrou muziku, spoustu zábavy a samozřejmě pivo Březňák. Den s Březňákem začíná v 15:00 hodin, vstupné se neplatí.
Program Restart kariéry pro samoživitele, za nímž stojí organizace M.arter a Heineken ČR, spouští podzimní kolo
Restart kariéry, intenzivní online program zaměřený na kariérní růst rodičů samoživitelů, otevírá podzimní kolo. Šest vybraných přihlášených zájemců získá navíc účast v programu zcela zdarma. Své přihlášky můžete posílat do 7. září 2023
Královský pivovar Krušovice je zase o krok dál ke snižování emisí CO2
Významným milníkem v cestě za nulovými emisemi uhlíku je pro Krušovice nový kotel na bioplyn, díky kterému je pivovar schopen z čistírny odpadních vod produkovat bioplyn a využít ho znovu ve výrobě. Funguje od začátku června a díky němu se daří naplňovat naší klimatickou ambici a snižovat emise CO2. Za prvních šest týdnů provozu se podařilo emise redukovat o 180 t.
Pivovar Starobrno má novou ředitelku. Stala se jí Klára Konupčíková
Klára Konupčíková se stává ředitelkou pivovaru Starobrno na dobu neurčitou. Tuto funkci už vykonávala coby dočasný Brewery Leader od listopadu 2022 a měla tak příležitost poznat a načerpat zkušenosti s operativním i strategickým řízením celého pivovaru. Ve Starobrně jde historicky o první ženu na pozici ředitelky.
Naše Brno – naše hrdost: Brno je město, kde se dobře žije, říká 83 % místních
V Brně je 74 % jeho obyvatel hrdých na své město. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu Starobrna s názvem Naše Brno – naše hrdost . Naprostá většina (83 %) souhlasí s tím, že Brno je město, kde se dobře žije. Shodují se na tom, že za tím stojí zejména svérázní a pohodoví lidé a oceňují, že jihomoravská metropole je město stvořené pro místní. Vyzdvihují hlavně „lidský rozměr“ města (44 %), blízkost přírody (68 %), bohatý kulturní život (57 %) a kvalitní vysoké školy (56 %).
Zažít pivovar jinak, letos v létě už podruhé. Starobrno zve na další sousedskou akci
Pivovar Starobrno zve letos už podruhé na návštěvu „k sobě domů“. Za skvělou muzikou, zábavou a samozřejmě pivem se lidé mohou vypravit 15. července a zpestřit si tak prázdninové odpoledne a večer. Vstupné se neplatí, jeden „škopek“ starobrněnského piva bude stát 30 korun.
Letní dobrodružství chutná po jahodách. Desperados přináší novinku s příchutí Strawberry Margarita
Desperados, značka piv ochucených tequilou, přináší na trh novinku, Strawberry Margarita. Zbrusu nový drink doplňuje oblíbenou koktejlovou řadu značky Desperados a vychutnat si ho můžete třeba při poslechu svého oblíbeného DJ. Desperados totiž i v letošním roce podporuje začínající DJs prostřednictvím soutěže Desperados DJ No. 1.
I samoživitelé mají šanci na lepší kariéru. Den pro single rodiče jim nabídne workshopy, přednášky a networking
Organizace M.arter, se kterou HEINEKEN ČR dlouhodobě spolupracuje na podpoře projektu Restart kariéry pro samoživitele, pořádá tuto neděli 4. června od 14:00 do 18:00 akci pro samoživitele a samoživitelky. Uskuteční se v Impact Hub K10 v Koperníkově ulici 10 v Praze na Vinohradech. Vstupné se neplatí.
Zlatý Bažant přináší novinku, která rozhodně není z cukru! O sladkou chuť se místo cukru postarají přírodní šťávy z grapefruitu a citronu
Značka Zlatý Bažant přichází s novými produkty, které rozšíří její portfolio. Nové radlery Zlatý Bažant 0,0 % neobsahují žádný alkohol a jsou ochuceny pouze přírodními šťávami bez přidaného cukru. Díky tomu jde o ochucená nealkoholická piva s nejnižším obsahem cukru na českém trhu.
Vychutnejte si se Zlatopramenem osvěžující jízdu létem. Zlatopramen Radler s 0,0 % alkoholu představuje nové příchutě
Zlatopramen rozšiřuje oblíbenou produktovou řadu Radlerů 0,0 % a přináší nové příchutě: Tmavý citron a Jablko. Nealkoholické pivo v kombinaci se šťavnatým ovocem osvěží všechny, kteří si chtějí užívat léta naplno a bez omezení.
Krušovice představily na prvního máje bohémskou novinku. Z nejlepších chmelů z Žatecka se zrodil prémiový ležák Bohém
Pivovar Krušovice představil svou prémiovou novinku vskutku bohémským způsobem. Na prvního máje vykvetla na Petříně na Nebozízku třešeň, která potěšila srdce nejednoho milovníka piva. Nejenže větve ozdobily kromě květů i chmelové šišky, ale navíc bylo možné u ní ochutnat nový prémiový ležák z Krušovic s názvem Bohém. Vznikl z nejkvalitnějšího žateckého chmele a evokuje českost a prémiovost.
Bronzové umístění pro Starobrno BITR
Čtyřikrát chmelený extra hořký ležák Starobrno BITR si skvěle vedl na degustační soutěži Zlatý pohár PIVEX v Brně. V prestižní kategorii světlých ležáků obsadil výborné třetí místo. Do této kategorie bylo přihlášeno celkem osmnáct světlých ležáků. Ceny se předávaly v úterý večer na slavnostním večeru za účasti pivovarníků, odborné veřejnosti i představitelů Brna.
Zelené pivo slaví osmnáct let! Speciál 13 přivítá Velikonoce tradičně na Zelený čtvrtek
Už tento čtvrtek 6. dubna se v celé České republice začne čepovat Zelené pivo, nejdéle vařený speciál 13 z pivovaru Starobrno. Zeleným pivem se tak Velikonoce slaví už osmnáct let. Letos budou mít pivaři k dispozici 4520 hektolitrů tohoto svátečního piva, které budou nabízet gastronomické provozovny na Moravě i v Čechách. Jejich aktualizovaný seznam všichni zájemci najdou před Velikonocemi na webových stránkách www.zelenepivo.cz. Část produkce zamíří i na Slovensko, kde si Zelené pivo v posledních letech také získává své fanoušky.
Velikonoce jinak se Zlatým Bažantem a Pavlem Berkym
Pavel Berky připravil pro Zlatého Bažanta exkluzivní recepty na neotřelé velikonoční pokrmy inspirované prémiovým ležákem Zlatý Bažant, které oceníte nejen na Velikonoční pondělí, ale využijete je i po velikonočních svátcích, vedle ležáku jsou totiž jednou z ingrediencí vajíčka. Překvapte letos rodinu i přátele neotřelým velikonočním menu na slavnostní tabuli.
Pivovarníci a příznivci Březňáku uctí památku Viktora Cibicha
Památku tváře velkobřezenských piv Viktora Cibicha letos uctí členové Sdružení přátel piva a zaměstnanci pivovaru Velké Březno v sobotu 25. března. Sraz účastníků bude stejně jako v předchozích letech před hřbitovem ve Valtířově po příjezdu autobusu po půl jedenácté dopoledne. Na místo dorazí i vojenští veteráni z Babin. Po položení květin pak společně navštíví pivovar Velké Březno.
Heineken a M.arter společně pomáhají rozvíjet kariérní možnosti samoživitelů a spouští již 3. ročník programu Restart kariéry
Jste rodič samoživitel ve složité životní situaci a hledáte novou příležitost k rozvoji svého pracovního potencionálu i s malými dětmi? Právě pro vás je tu program Restart kariéry, za kterým stojí M.arter, vzdělávací a networkingová platforma pro ženy i muže na rodičovské dovolené, za pomoci společnosti HEINEKEN ČR.
Královský pivovar Krušovice přináší tipy, aby se vám ve vašem království dobře žilo, i finále celorepublikové iniciativy na obnovu království
Celorepubliková iniciativa královského pivovaru Krušovice, v jejímž rámci sdílela široká veřejnost tipy na objekty, které si zaslouží obnovit, jde do finále. Lidé teď mohou vybírat vítězný objekt z 12 finalistů. Ten získá od krušovického pivovaru finanční podporu půl milionu korun. Mimo to pivovar Krušovice připravil tipy, jak můžete svému království pomoct jednoduše sami!
Na pražském Chodově otevřela první Bažantovna, restaurace s unikátním designovým konceptem
V lednu se otevřely dveře první Bažantovny. Jde o originální restaurační koncept pivní značky Zlatý Bažant, který navrhla mladá talentovaná designérka Romana Domanická. Další Bažantovna otevřela v průběhu ledna i v Brně.
Zelené pivo z pivovaru Starobrno je „plnoleté“: letos slaví osmnácté narozeniny
Bylinný výluh je připraven, může se začít vařit! Slavné Zelené pivo budou starobrněnští sládci připravovat 30. a 31. ledna. Na velikonoční Zelený čtvrtek si ho pivaři v celé České republice užijí už po osmnácté. K dispozici bude celkem 4520 hektolitrů zeleného piva, přičemž 350 hektolitrů z uvedeného počtu poputuje k našim slovenským sousedům, kde se několik posledních let těší rovněž velké oblibě. Zelené pivo se má začít ve všech hospodách čepovat přesně na Zelený čtvrtek, který letos připadá na 6. dubna.
Novou marketingovou ředitelkou HEINEKEN ČR se stává Martina Ježdíková
Novou marketingovou ředitelkou HEINEKEN Česká republika se od října 2022 stává Martina Ježdíková. Ta střídá na pozici dosavadní ředitelku marketingu Agnieszku Gorecki, která působí od května v centrále společnosti v Amsterodamu. Martina do Česka přichází z Malajsie, kde poslední tři roky působila na pozici Marketing Director ve společnosti Kimberley-Clark.
Téměř polovina Čechů chce své Vánoce obohatit novou tradicí. Začít mohou s recepty na neotřelé cukroví, které ještě neochutnali!
Nejnovější průzkum, který realizovala agentura STEM/MARK pro pivní značku Zlatý Bažant, odhalil, že 97 % Čechů dodržuje zavedené vánoční zvyky a tradice. Téměř polovina Čechů by ale své Vánoce ráda obohatila o tradice nové. Právě proto přichází Zlatý Bažant s tipy, jak zažít Vánoce jinak. Co třeba vyzkoušet originální cukroví z kuchyně Pavla Berkyho nebo se vydat pro vánoční inspiraci do zahraničí?
Užijte si předvánoční čas a ochutnejte Adventní speciál z pivovaru Starobrno
Letošní předvánoční čas zpříjemní všem pivařům Adventní speciál z pivovaru Starobrno. Speciál s nezvyklou rubínovou barvou starobrněnští sládci uvařili v září a poté týdny dozrával v proslulých sklepech se stabilní teplotou. Celkem bude letos k dispozici 1200 hektolitrů svátečního piva. Do hospod se začalo rozvážet právě dnes, aby se všude začalo čepovat o prvním adventním víkendu.
České pivo 2022: Starobrno Medium získalo první místo!
Prestižní degustační soutěž České pivo zná své vítěze – a v kategorii 11% světlý ležák zvítězilo nejoblíbenější pivo z portfolia pivovaru Starobrno, jedenáctka Medium. Ceny se předávaly na slavnostním galavečeru Svatováclavských slavností v Praze.
Starobrno se na Starém Brně vaří už 150 let. Základy pivovarnictví zde položily jeptišky
Osm set let. Tak dlouho už se v Brně vaří pivo. Na začátku stáli král Václav I. a jeptišky, kteří v Brně založili tradici pivovarnictví. Od roku 1872 se jeho centrem stává pivovar na Starém Brně – Starobrno. Ten je tak už celých 150 let přirozeně silně spjat celou svou historií i současností s Brnem a svým regionem, na který je náležitě hrdý. Ačkoli zůstává jeden z nejstarších pivovarů u nás už druhým staletím na stejném místě, kolem něj se dělo mnohé.
Slavnosti Piva Krušovice se vracejí: a je na co se těšit!
V sobotu 17. září se v pravé poledne otevřou brány Královského pivovaru Krušovice dokořán. Celý areál ten den bude patřit koncertům populárních českých skupin, doprovodnému programu a samozřejmě skvělému královskému pivu. Vstupné se neplatí, půllitr piva bude stát 20 korun.
Piva z pivovarů Starobrno, Krušovice a Velké Březno zabodovala v soutěžních degustacích při Žatecké Dočesné 2022
Piva spadající pod pivovary skupiny HEINEKEN ČR získala na 65. ročníku Žatecké Dočesné hned několik ocenění. Třetí příčku ve své kategorii získal světlý prémiový ležák Starobrno Bitr. Hned dvě pomyslná stříbra si odnesli krušovičtí sládci za Krušovice Černé s karamelovou chutí v kategorii Tmavých výčepních piv a za Krušovice Hořké Nealko v kategorii Nealkoholických piv. Pozadu nezůstal ani pivovar Velké Březno, který se svým pivem Beránek Weizenbier obsadil druhé místo mezi Pšeničnými pivy.
Pivovar Velké Březno zve na tradiční Den otevřených dveří
Populární Den otevřených dveří je po několikaleté pauze zpět! Brány pivovaru Velké Březno se návštěvníkům otevřou v sobotu 10. září. A všichni si přijdou na své: k dobré náladě zahrají populární kapely, připraveny budou i soutěže a závěrečný ohňostroj. Vstupné se neplatí, všechny druhy piv si lidé mohou koupit za dvacetikorunu.
Velkolepý Den Starobrna se ponese v duchu oslav 150. narozenin pivovaru
Po několikaleté pauze, způsobené epidemií covidu, se návštěvníci konečně dočkají! V sobotu 3. září v pravé poledne se otevřenou brány pivovaru Starobrno dokořán. Tradiční Den Starobrna, konaný vždy o první zářijové sobotě, letos bude opravdu velkolepý: vždyť pivovar na Starém Brně slaví významné jubileum, přesně 150 let od svého založení. Celý den se tak ponese ve slavnostním duchu. Vstupné se neplatí a pivo bude stát pouhých patnáct korun za jeden „škopek“.
Na rande se Zlatým Bažantem? Proč ne!
Bažanti platí za velké milovníky – na jednoho samečka připadá až deset bažantích slepic. Zlatý Bažant se svým prémiovým ležákem nemůže zůstat pozadu. V červenci se spolu proto můžete matchnout v nejpopulárnější seznamovací aplikaci!
Krušovice mění vzhled obalů. Moderní design, který nezapomíná na tradici
Královský pivovar Krušovice letos mění design svého portfolia. V novém, modernějším pojetí nezapomíná na tradiční prvky značky. Spolu s designem mění piva i své názvy. Oproti původním upouští od přívlastku „královský“ a nové pojmenování vyzdvihuje chuťové atributy jednotlivých piv.
Zlatopramen Radler s 0,0 % alkoholu přichází na řadu vždy, když už je léto kapku moc
Je perný letní den, kdy už jsou teploty kapku moc vysoko a nejraději byste vyměnili kancelář za deku u rybníka? Přesně pro tyto chvíle je tu Zlatopramen se svými Radlery s 0,0 % alkoholu. Svěží příchutě kombinující ovoce a bylinky jsou tím pravým osvěžením bez kapky alkoholu.
Desperados a DJ Lucca hledají nové talenty z řad DJs. Přichází soutěž DJ No. 1 a jejího vítěze čeká léto na Ibize a vlastní track
Desperados, piva ochucená tequilou, symbolizují svobodu osobnosti, nespoutanost a temperament – vlastnosti, které se pojí i s kreativní tvorbou. Desperados proto i letos pokračuje v podpoře umění. Toto léto bude ve znamení hudby! Ve spolupráci s hudební televizí Óčko bude Desperados hledat talentované DJs v show DJ No. 1. V porotě soutěže zasedne i nejznámější česká DJ, DJ Lucca, která se stala i letní ambasadorkou značky Desperados.
Pivovar Starobrno zve Brno na extra hořký ležák Bitr. Přijďte „na jedno“ přímo od čepu!
Starobrněnští sládci vyšli vstříc preferencím milovníků prémiového hořkého piva a na jejich přání uvařili ležák s hořkostí 35 IBU. Na čtyřikrát chmelený hořký ležák Bitr nyní zve pivovar celé Brno. Ochutnat brněnskou hořkost, na kterou jsou v pivovaru Starobrno právem hrdí, můžete v průběhu června na různých místech v Brně. Ležák vám načepují ve stylovém pojízdném výčepu.
Královský pivovar Krušovice získal hned dvě ocenění Mezinárodního institutu kvality
Královský ležák 12 a nealkoholické pivo Královsky hořké nealko pivovaru Krušovice získaly ocenění Monde Selection. V letošním jubilejním 60. ročníku vybírala odborná porota ze 3 173 produktů z celého světa.
Zlatou pivní pečeť si z 32. ročníku Mezinárodního pivního festivalu odneslo Starobrno a Zlatopramen. Krušovice a Velké Březno získaly stříbro.
Piva spadající pod pivovary skupiny HEINEKEN ČR získaly na 32. ročníku Mezinárodního pivního festivalu hned několik ocenění. Zlatou pivní pečetí byl ve své kategorii oceněn světlý ležák Starobrno Medium. Druhou Zlatou pečeť si sládci odnesli za Zlatopramen 0,0 % Radler s příchutí grep a rozmarýn.
Velikonoce jinak? Proč ne!
Oslavte letošní Velikonoce v netradičním stylu společně se Zlatým Bažantem. O velikonočních svátcích nemusíte péct beránka, plést pomlázku a koledovat. Upusťte od běžných tradic a oslavte letos Velikonoce po svém! Zpestřete si rodinná setkání hrou, připravte netradiční pochutiny, naplánujte originální zábavu a užijte si svátky jinak. Společně se Zlatým Bažantem přinášíme několik tipů, jak na nevšední Velikonoce.
Jste samoživitelka a chystáte se po mateřské dovolené zpátky do práce? Přinášíme vám tipy, jak si návrat zjednodušit
Návrat do práce po skončení rodičovské dovolené může být pro nejednu maminku i tatínka výzvou. BBýt rodičem malého dítěte ale nemusí nutně znamenat, že svou kariéru pověsíte na hřebík, a to ani pokud jste na výchovu dítěte sám či sama. Nabízí se spousta aktivit, které pro to můžete udělat. Jednou z nich je i speciální program Career Designer speciálně vytvořený organizací M.arter právě pro samoživitele, který podporuje společnost HEINEKEN.
Pivovar Krušovice v nové kampani oceňuje sílu královského charakteru
Pivovar Krušovice spouští novou kampaň, ve které představuje komunikační koncept „Síla královského charakteru“. Ten vychází z upraveného positioningu značky vyzdvihujícího vyzrálost cílové skupiny, která není sebestředná, dokáže se postavit za druhé a za své morální hodnoty je po zásluze odměněna.
Starobrněnští sládci vaří Zelené pivo. Už po sedmnácté
Nejznámější starobrněnský speciál – Zelné pivo – už se vaří. Letos po sedmnácté si s ním štamgasti zpříjemní Velikonoce.
Krušovická Šalanda v Rakovníku znovu otevřela
Ikonická Šalanda na Husově náměstí v Rakovníku má nové provozovatele. Po několika měsících hledání se podniku ujali Lukáš Slavík a Jiří Škrdlant, kteří chtějí navázat na úspěšnou práci svého předchůdce Romana Jaška. Zásadní prioritou zůstává udržení vysoké úrovně gastronomie a pivní kultury.
Překvapení na advent. Pivaři ochutnají nový Červený ležák
Starobrno zpříjemní pivařům v celém Česku letošní advent. Na trh posílá novinku – adventní speciál Červený ležák.
Nealko novinka i pivo pro panovníky. Královský pivovar Krušovice oslavuje 440 let
Královský pivovar Krušovice slaví kulatiny. Pivo se tady vaří bez přestání od roku 1581. Výročí 440 let od založení si místní pivovarníci připomínají novým nealkoholickým pivem, znovuotevřením muzea, ale také speciální zásilkou krušovického piva pro evropské královské dvory.
Na dobré věci se vyplatí počkat: Heineken se spojil s Danielem Craigem u příležitosti uvedení filmu Není čas zemřít
Heineken® se spojil s hercem Danielem Craigem a vytvořili reklamu „Worth the Wait“.
Heineken® dává sportovním fanouškům další tři důvody k fandění
Heineken® představuje nová partnerství s UEFA a motoristickým sportem a spojuje fanoušky sportu světové úrovně.
Podpořte současné umění a získejte unikátní malbu českých výtvarníků
Tři české výtvarníky inspirovala ochucená piva Desperados k vytvoření unikátních maleb. Ty můžete nyní vidět v prostorách kulturního HUBu Pekárna na pražské Letné a zapojit se do jejich dražby.
HEINEKEN ČR od září řídí Andrea Vogliazzo
Novým generálním ředitelem HEINEKEN Česká republika se od září 2021 stává Andrea Vogliazzo. Andrea Vogliazzo střídá na pozici dosavadního ředitele Nikolaje Mladenova, který nově povede HEINEKEN v Egyptě. Andrea do Česka přichází z pozice generálního ředitele pro export ve Spojených státech amerických.
Starobrno podporuje udržitelnost svých hospod: slunečníky, kelímky i POSM tiskoviny jsou z recyklovaných materiálů
Starobrno plně prosazuje aktuální trend udržitelnosti a ochrany životního prostředí. Na sezónu do svých provozoven zajistí prodejní a propagační materiály, které jsou šetrné k životnímu prostředí.
Slunečníky z PET lahví, kelímky z rPETu a tiskoviny z recyklátu. HEINEKEN ČR podporuje udržitelnost svých hospod
Pivovarnická skupina HEINEKEN ČR podporuje udržitelnost svých provozoven. Vybavila je doplňky z recyklovaných materiálů. Jde například o slunečníky z PET lahví, kelímky z recyklovaného plastu, podtácky či POSM tiskoviny z recyklovaného papíru.
Samoživitelé znovunastartují svou kariéru. Rozšířit možnosti na trhu práce jim pomůže HEINEKEN ČR
Skupina HEINEKEN pomáhá samoživitelům nastartovat kariéru. Spouští finanční podporu programu Career Designer, plánuje také poskytovat odborníky pro další vzdělávací aktivity zaměřené na samoživitele.
Pivovar Krušovice v kampani odhaluje Královsky hořké nealko
Pivovar Krušovice má své první Královsky hořké nealko. Představuje ho v kampani, která upozorňuje na jeho vysokou hořkost a plnou chuť, kterou pivaři znají od alkoholického piva.
Starobrno spouští celonárodní spotřebitelskou soutěž o přenosné projektory
Starobrno vůbec spouští první celonárodní spotřebitelskou soutěž o velmi atraktivní ceny včetně projektorů k promítání filmů s příslušenstvím a spoustou pivních cen.
Zlatopramen 0,0 % představuje svěží design plechovek a kampaň Nebuď kapku moc
Oblíbené produkty Zlatopramen 0,0 % alkoholu představují nový design plechovek pro všechny příchutě radlerů. Kromě toho značka spouští novou kampaň Nebuď kapku moc.
„Proč ne!“ říká Zlatý Bažant. V kampani povzbuzuje ke spontánnosti a důvěře ve vlastní volbu
Jako ideální značka pro mileniály se nově profiluje pivo Zlatý Bažant z portfolia pivovarnického koncernu HEINEKEN. Právě na ně cílí v současné kampani, kde v hlavní roli vystupuje bažant s lidskýma rukama. V lidech chce podpořit zvídavost, otevřenost a vychutnávání si života naplno podle svého gusta
Heineken chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality ve výrobě, do roku 2040 pak v celém hodnotovém řetězci
Heineken se chystá do roku 2030 dekarbonizovat svou výrobu, do roku 2040 pak celý hodnotový řetězec. Jde o první z řady ambicí, jež patří do programu Brew a Better World, a o důležitou součást nové strategie EverGreen zaměřené na vyvážený růst společnosti.
Sousedské vztahy pandemie nezhoršila. Lidé se těší, až se sousedy zajdou na pivo
Češi nepociťují, že by se kvůli koronavirové krizi nějak výrazně odcizili svým sousedům. Vyplývá to ze zjištění pivovaru Starobrno. V průzkumu, který si nechal zhotovit, zjišťoval dopad pandemie na vztahy v sousedství.
Štamgasti o populární zelenou třináctku nepřijdou. Vychutnají si ji bezpečně v klidu domova
Vzhledem k zavřeným restauracím se bude Zelené pivo nabízet z okýnek. Na místě venku se pít nesmí, proto Starobrno do svých hospod pošle praktické odnosky na čtyři kelímky. V prodeji bude od 1. dubna.
Skupina Heineken pošle provozovnám přes sto milionů korun. Štamgasty do hospod láká s předstihem už před otevřením
Pivovary Heinekenu letos plánují do hospod zainvestovat až 106 milionů korun. Pomoci při přípravách na znovuotevření jim chce i nefinančními prostředky, například darováním nového ležáku Bitr či podpůrnými aktivitami při okénkovém prodeji.
Starobrno zainvestuje do hospod zhruba 42 milionů korun. Štamgasty jim přivádí s předstihem už před otevřením
Starobrno daruje hospodám 10 tisíc kusů nového hořkého ležáku Bitr a podpoří je při okénkovém prodeji. Kromě toho se jim chystá vypomoct i finančními příspěvky.
Pivovar Krušovice podpoří hospody před otevřením částkou 21 milionů korun. Zájem pivařů chce zvýšit novinkou
Až 13 milionů korun na investice pošle Pivovar Krušovice svým hospodám. Pomáhá jim připravit se na možné znovuotevření.
Cider Lišácké jablko uvádí novou příchuť
Značka Lišácké jablko představuje novou příchuť – Meruňku. Ta je na českém trhu v sortimentu jablečných ciderů první s takto unikátní kombinací ovoce. Novinka posílí stávají lišácké duo Hruška a Jablko a nabídne tak českému spotřebiteli další oblíbenou chuť. Osvěžující alkoholický nápoj s jablečným základem lze zakoupit v plechových obalech s objemem 500 ml.
Pivovary společnosti HEINEKEN ČR šetří vodou a snižují CO2 stopu
Společnost HEINEKEN ČR kontinuálně pracuje na zlepšování technologií ve svých pivovarech. Za posledních 5 let díky inovacím snížila spotřebu vody o 15 %. Na uvařený půllitr piva z pivovarů skupiny se nyní spotřebuje méně než 1,5 litru vody. Ochrana vodních zdrojů je jedním z hlavních pilířů strategie udržitelnosti světové a evropské jedničky ve výrobě piva a třetí největší pivovarnické společnosti v ČR. V oblasti snižování CO2 se společnosti HEINEKEN ČR daří emise kontinuálně snižovat. Od roku 2011 firma ve svých pivovarech snížila uhlíkovou stopu o 24 %. To díky efektivnějším postupům ve výrobě, udržitelnému využití odpadů z pivovarů a modernímu přístupu k dopravě.
Starobrno představuje svoji hořkou novinku: Bitr
Extra hořká novinka má 35 jednotek hořkosti IBU a vznikla na přání štamgastů. Vyniká plnou chutí s příjemnou vyšší hořkostí a vyváženým řízem.
Královský pivovar Krušovice otevírá nový sklad. Zjednoduší zásobování a ušetří náklady na dopravu
Přímo v areálu Královského pivovaru Krušovice byla uvedena do provozu nová skladová hala H3. Kompletní stavba, která zahrnovala i okolní komunikace, novou nákladní vrátnici a oplocení, už úspěšně prošla kolaudací. Kromě jednodušší logistiky také přinese úspory v nákladech na dopravu a navýšení kapacity.
Zlatopramen Radler 0,0 % přichází s novou příchutí: Mandarinka s jasmínem
Značka Zlatopramen rozšiřuje své portfolio radlerů s nulaprocentním obsahem alkoholu o novou příchuť Mandarinka a jasmín.
Dobré věci stojí za to objevit. Tipy na světová místa v Česku
Populární česká přírodní místa a památky očekávají letos v létě pořádný nával turistů.
Starobrno uvádí letní kampaň na řemeslná piva. Dobré věci stojí za to objevit
Tradiční pivní značka Starobrno, patřící do portfolia společnosti Heineken, přichází s novou letní kampaní na nedávno uvedená řemeslná piva.
Češi a Slováci se berou čím dál víc, hraje k tomu Zlatý Bažant
Češi a Slováci se milují čím dál víc. Ano, čísla hovoří jasně: počet manželství uzavřených v Česku mezi oběma národnostmi se za posledních šest let zvedl skoro o polovinu.
Krušovice mění claim. Dočasně
Marketingová komunikace v době koronavirové krize mění zažitá pravidla. Své o tom ví také značka Krušovice, která ve spolupráci s reklamní agenturou ISOBAR připravila nový televizní spot.
Pivovar Krušovice daroval PET lahve k distribuci dezinfekce
Pivovar Krušovice poskytl pomoc obyvatelům ve své domovské obci v souvislosti s omezením šíření rizika nákazy koronavirem.
Start Zeleného piva se posouvá na lepší časy
Letošní Zelený čtvrtek bude poprvé po dlouhých letech bez Zeleného piva.
Pivovar Starobrno pomáhá nemocnici
Pivovar Starobrno momentálně spolupracuje s Fakultní nemocnicí Brno. Dodává jí preformy, ze kterých se v pivovaru na speciální lince vyfukují, plní a balí PET lahve s pivem.
Starobrno uvádí řadu řemeslných piv
Značka Starobrno rozšiřuje své portfolio o tři nové přírůstky v podobě řemeslných piv.
Starobrno vyráží s ležákem dobýt celou republiku
Pivovar Starobrno spouští novou kampaň na podporu svého ležáku Starobrno Medium.
Zelená třináctka na Velikonoce
Popatnácté! Zelené pivo letos oslaví půlkulaté narozeniny. Starobrněnští sládci ho vaří v těchto dnech, čepovat se začne jako každoročně na velikonoční Zelený čtvrtek.